Merhaba arkadaşlar. Kızım 14 aylık park yatağına bir türlü alışmadı. Gece boyunca sürekli dönüyor ,sürekli hareket halinde. Yer yatağı yaptım kenarlara minder vs koydum başını çarpmasın diye. Gündüzleri de o yer yatağında yatıyor haliyle yatak yerde hep sarılı oluyor. Ve bu durum hiç hoşuma gitmiyor. Bu problemi yaşayıp çözebilen var mı acaba☺️