Merhaba arkadaşlar yaklaşık 1 hafta olucak çocuklarımın ikiside hasta olmuştu dua eder misiniz yazmıştım. Ablamız iyi oldu küçüğüm ateşi düşer oldu bağırsak enfeksiyonuna yakalanmıştı şimdide grip öksürek dr. Peditus yazdı fakat çok öksürüyor öksürükle kusuyor nasıl durdurabilirim. Pişiğinede fito ve travazol verdi 😔😔 iyi gelmedi tecrübeleriniz Benimle paylaşır mısınız