Potkiracagi İyi akşamlar herkese bebeğim 37 günlük 4 gündür kakasını yapmıyor ama bi sıkıntı belirtisi de yok ama her 2saatte bir bezimiz çişli endişelenmeli miyim? Büyüme evresidir ete gidiyordur diyorlar