fgnrcp2704 Kizlar merhaba 1 aylık bebeğim emerken sesler çıkartıyor bide bazen göğsümü geriye doğru çekiyor sonra şap diye sesli bı şekilde geri bırakıyor canımı acitiyo yani bildiginiz oyun oynar gibi 1 aylık bebe memeyle oyun oynar mı 😂
Yusufali06 fgnrcp2704 benimki 5bçk aylık doğduğundan beri aynı hiç değişmedi. Bi eliyle memeyi itiyor ağzıyla da çekiyor öylr emiyor. Bildiğin sündürüyor memeyi. Çekiştirmesim diye elini tutuyorum bu kezde elini kurtarmaya çalışıyor kurtarınca yine aynı şeyler 😅😅😅
minikmelegimmmm fgnrcp2704 benimki de sürekli memede yaa gazı olduğu için de yarım saate bir saate bir bile emmek istiyor gündüzleri sizin de mi öyle
fgnrcp2704 minikmelegimmmm evet gaz var ama bizi cok rahatsız etmiyo sanki günde 1 yada 2 kere zorluyo sonra geciyo çok şükür tokken bile araniyo meme istiyo kakali bezi iyi çıkıyor kilo alımı da iyi bı ara ben doymuyo sanmıştım 😂 meğer bebem oyun istiyomus 😂
minikmelegimmmm fgnrcp2704 Ay ne güzel canım bizimki gazdan ikiniyor uyuyamiyor o çok sorun maşallah sizin bebise çıkarıyor becerikli demek 😀 aynen yaa sürekli meme meme ben de veriyorum ne zaman isterse çok küçük olduğu için 🤗
fgnrcp2704 minikmelegimmmm emsinler canım nolcak sanki anca orda huzur buluyolar ☺️ maşallah maşallah 😂
fgnrcp2704 minikmelegimmmm ha için yediklerime dikkat et yemeklerine kimyon at yada kimyonlu su iç gaz giderici yetişkinler için damlalar oluyor onlardan kullan ben öyle yapıyorum bebeğe verecegime ben kullanıyorum hem ben rahatım hem bebeğim ☺️
minikmelegimmmm fgnrcp2704 her şeyi yapıyorum hiçbir şey yemiyorum maalesef gazı çözemedim bilmiyorum başka bir sorun mu var bir dahaki kontrolde doktora soracağım canım teşekkür ederim 😊
Yusufali06 fgnrcp2704 elini kurtaramazsa öyle yapıyor bizimki de 😅 emsinler de nasıl emerlerse emsinler napalm 🌸
fgnrcp2704 minikmelegimmmm inşallah başka bişey yoktur az sabır gazda eğer 3 4 aydan sonra düzene giriyomus ☺️