Bebeğim prematüre doğdu anne sütünün içerisine değerlerini arttıracak mama ekliyorlardı. Acaba normal bebekler için de kullanılabilir mi bi sorun doktora. Ayrıca aptamilin bi maması var şuan ismini hatırlayamadım. Besin değeri daha yüksek diğer mamalara göre bi araştırın. Ama öncelikle sizi yönlendirecek bi doktor bulun bence. Kulaktan dolma bilgiler ile yanlış bişey yapmayın.