AES-0404 Merhaba güzel anneler 👋🏼 Doğum yapalı 5 ay oldu. Bugun günlük pedimde açık kahverengi lekeler var. Son zamanlarda da adet olacak gibi kasığımda ara ara sancı ve bel ağrısı oluyordu. Adet mi bu? Yada adetin başlayacağının habercisi mi?
Paradiseeeee AES-0404 bende bekliyim bende doğum yapalı 3.4 ay oldu hala regli olmadım kaşık be bel agrılarım var
Ee011 AES-0404 3 ay doldu çok çok az gelir gibi oldu bi kaç kere gelmedi ne zön olur acaba ilk doğumda hemen olmuştım çok tedirginim ne zmn olurum acaba 😢
Zeyneplena34 AES-0404 Bende kırkımız çıktıktan 11 gün sonra yani dün adet oldum. 4 5 gün önce feci bel ve karın ağrım oldu. Hiç ihtimal vermemiştim hep duyuyoruz ya geç olunuyor vs diye bir baktim bildigin adet olmuşum çok rahatladim 😂 Yani adet olabilirsin
AES-0404 Paradiseeeee benimde öyle oldu yaklaşık iki haftadır falan belirtiler var ara ara. Şimdiye kadar bişey yoktu
AES-0404 Uerdem hormonlarla alakalı o yüzden herkeste farklı zamanlarda olabilr. Belki daha erkendir.
AES-0404 Ee011 hormonlarla alakalı bi şey olduğu için zamanını tahmin etmek zor ama belirtiler varsa başlaması da yakındır belki.
leylasnsy Adettir bence. Benim ilk doğumum. Ben kırk duşumu aldım. Birgün sonra adetimi oldum. Hatta şaşırdım genelde uzun bi zaman sonra adet olunuyor ama genetik bence ya. Annemde kırkından sonra hemen olmuş. Bende oldum. İlk başta leke sonra adet oldum😊 ama bayağı rahatlattı beni ya olunca 😎
AES-0404 leylasnsy genelde bi kaç ay sonra başlıyor ama bünyeden bünyeye değişir tabi. Siz bide 40 günde sıkıntısını yaşamışsnz aylardır olmadım. Karnımda bi şişlik oluyor sanki sıkıntı veriyor bana artık olsam da rahatlasam dedim. Peki sancı falan? Benim normalde çok sancılı olurdu doğumdan sonra azalma olur diye umut ediyorum 🙄
leylasnsy AES-0404 sancı yaşamadım. Doğumdan sonra ne gögüslerim şişti ağrıdı nede kassıklarım ağrıdı. Hepsi kesildi. Sonradan fark ettim gögüslerimin ağrımadığını 😃
Zeyneplena34 AES-0404 Ya o gün ağridi 1 saat falan. 2. doğumum bu arada. İlkinde hiç azalma olmadi yalan yani o. Ama oldugum gün ve sonrasinda hiç agrim sızım olmadi onceden çok kotu gecirirdim sadece halsizlik ve butun kaslarim agriyor 😂
Pembegelincik Ben de dogum yapalı 78 gün oluyor, kırdım çıktıktan 1 hafta sonra 5 günlük aralıklı lekelenmeler oldu, 3 gün önce normal adet olur gibi olmaya başladım, hatta bugün kanama cok fazla gibi, normal mi acaba, doktora danışmali miyim
AES-0404 Pembegelincik daha yeni ydni vücut kendine geliyor bide ilk adet. Belki bir süre düzensizlik kanama miktarında artış normaldir diye düşünüyorum. Tabi bu konuda tecrübeler anneler cevaplarsa senn için daha iyi olur