Merhaba 16 aylık olduk uyku tulumları hep patiksiz oluyor genelde büyüdükleri için ayaklarını siz ne şekilde ortuyorsunuz bişey ortsem rahatsız olup uyanıyor çorap giydirdim acaba cokmu ateslendirir diyorum uyku çorabı aklıma geldi baktım. Var fakat kullanan var mı sizler ne şekilde yapıyorsunuz yatırırken yoksa ayakları acikmi kaliyor