Kizlar 4,5 aylik oglumun heryerinde kirmizi kirmizi benekler cikti daha sonra sivilce gibi beyaz oluyor el ayak agiz hastaligiymis doktor cok kucuk diye ilacta vermedi haftada bir igne verdi sadece nasil gecer ya bu bi bilgisi olan daha önce yasayan varmi