Bugün doktora gittik ateşimiz öksürüğümüz birde hapşırmamız var sadece calpol verdi günde 3 defa 1 çay kaşığı olarak kullanıyoruz ıhlamur verebilirmiyim öksüğü için nasıl hazırlamam lazım yada nasıl kaynatmam lazım bilemedim yardımcı olabilirmisiniz kızım 4 ay 25 günlük