Gmxzzz Arkadaşlar dokuz aylık bebeğim var 150 CC yani 5 ölçek mama yapıyorum yemekte güzel yiyor bu mama ölçüsü doğru mu ayına göre sizler bu ayda kaç mm mama veriyordunuz
Birdunyagezegen Gmxzzz bebeğinizin durumuna göre . Bazı çocuklar ymez 120 CC anca içer bazıları 200 CC içer
balyanakannesi2 Gmxzzz Oğlum 10 aylık 180 içer. Ama doktorumuz 230 dan aşağıya içmemesi gerektiğini söyledi. Ama içmiyor yani zorlamanın anlamı yok bence. Nasılsa acıkınca içiyorlar
Feyzza Gmxzzz 8.5 aylık sabahları çok aç kalktığı için 150 içiriyorum gece beslenmesi kestik biz 1 aydır gün içinde 120 150 içiriyorum totalde 3 yada 4kez içiyor bizimki ben de zorlamak istemiyorum çocuğu
Gmxzzz Birdunyagezegen arttirmDim hiç açıkçası bı deneyim bakalım icebilecekmi fazlasını bı ölçek fazla yapaym
Gmxzzz Feyzza gece beslenmesi bizdede yok çok şükür akşam dokuz gibi uyur sabah sekizde uyanır ozaman biizmkide normal ya bilmiyorum yemesi çok güzel maşallah herşeyi yer mama günde üç dört kez içiyor sadece
yusufum- Sabah uyanış 120 veya 150 kahvaltı sonra uykuya geçiş 90 uykudan uyanış ara öğün tekrar uyku 90 tekrar uyanış akşam yemeği tekrar uyku 120 günlük 350 cc geçmesin dedi doktorum zaten oğlumda mama içen bebek dehil ek gıdaya yönelmeye calisiyorum
Gmxzzz yusufum- kaç aylık bebeğiniz günlük 350 geçmesin dedi doktorunuz daha çok ekcgidaya mi yer verin dedi yani
Feyzza Gmxzzz yetiyordur cabım yetmese belli eder bebek zaten gece beslenmesi olmadığı için mamayı 3 yad 4 kez anca içiyorlar gün içinde bide ek gıdalar yeterli canım hiç takılma bence
yusufum- Gmxzzz 9 aylık ya eskisi gibi mama içmesin ek gıdaya yonelin dedi ek gıdayı yiyince zaten mama sayısı azaldı şükür kilosuda guzel
Bebegimm1 Gmxzzz 150 120cc veriyorum ek gidayi guzel yiyor fazlasini da istemiyor zaten yani artık buyudugu icin ne kadar yemek istiyorsa o kadar veriyorum icmiyorsa zorlamam 🤷♀️ kilo alimida iyi zaten.kac ogun ek gıda veriyorsunuz ?