HavvaHalil95 Çocuğum 30 gündür küvezdeydi 1 hafta oldu çıkalı sütüm yetmiyor ve beni emmiyor meme ucum yok her yolu denedim tutamadı aç diye mama verdim sma aldım ama doktor mama saglılısz dedi niye öyle dedi anlamadım su da verme dedi
Zuhallkahraman HavvaHalil95 mamaya sağlıksız diyen Dr keşke ne ile besleyeceğinizi de söyleseymiş🤦🏻♀️. Zİra yeni doğmuş bebek sulu yemek yiyecek hali yok
HavvaHalil95 Zuhallkahraman moralim bozuldu öyle deyince zaten sütüm yok meme ucum yok bebeğimi 30 gün sonra almışım motive etseydi beni mama konuşun da çok rahat olurdum sevinirdim hiç değilse e
kutgun HavvaHalil95 hiç moralini de bozma bence doktorunu değiştir mama öcü değil böyle düşünen birisinin doktor olması rezalet sadece anne sütünün yerini hiçbir şey tutmaz tabi ama olmuyorsa olmuyordur
Tnisaaa HavvaHalil95 emzirmeye gayret edin takviye mama verin ama anne sütünün yerini alamaz lütfen üstüne düşün çok emek gerekiyor. Ben mama kötü sağlıksız diyemem fakat anne sütü bambaşka göğüs ucunuz yoksa uç takın ama lütfen vazgeçmeyin 😢😢😢 anne sütüne göre herşey sağlıksız bebeğiniz için özel 🎈🎈
Ekvatoral HavvaHalil95 Kim doktorunuz. Süt sağma emzirme işini bırakmayın diye demiş olabilir. Üslup çok yanlış elbette. Eds yi denediniz mi ya da silikon uç benim de göğüs ucum yoktu. Sezeryan sonrası sütüm de inmedi. 10 gün ancak emmeye başladı. Çok çabaladık
Sinem91 HavvaHalil95 Canım bak benim yeğenim 30 haftalık doğdu. Tüm mamaları denediler ve ona en iyi Sma geldi. Ve gelişimi de maşallah çok güzel yerindeydi. 2 yaşına yaklaştı şuan. Doktor neye dayanarak onu söyledi bilmiyorum. Ama istersen başka bir doktora daha gidin.
Nazlieda HavvaHalil95 beslenmeniz nasıl normal yediğinizden bir iki kat fazla yeniz lazım 2-3 litre su içmeniz lazım İnan ki bende ilk zamanlarda cevremden çocuk doymuyor sütün yokmu yeterli degilmi mama kullan rahat edersin dediler zoraki ben sık sık emzirdim asla mamaya basvurmadım en iyisi anne sütü benim kızım şimdi 5 ayına az kaldı bu günler geçiyor tentemas yap annesi bol bol emzirdikce cogalıyormuş süt
Umuttttt HavvaHalil95 valla madem sağlıksız neden hastanede mama getiriyorlar sen bakma ona ya benim bebeğim doğduğunda memeyi almadı sağdım az dk sütüm doktor bana sağma çünkü yararlı olmaz dedi direk senden alsın dedi emmiyor bebek diyorum emecek diyor kafayı yedirdi bana sağında da sağlıksız oluyormus hey Allahım ya 🤦🏻♀️
HavvaHalil95 Umuttttt alla alla bunu ilk defa duydum o zaman beni 30 gün her gün süt sağıp. Getir diyecekleri yerde annesi hergun senden emecek deselerdi belki kızımı görünce çoğalırdı yada bana ben ona alışırdım madem sağlıksız sağmak niye 30 gün sağdım herkes farklı diyo
Babybloom HavvaHalil95 o doktoru direk değiştirin bence. Ebeveyni çaresiz bırakan bir çözüm sunmayı sadece endişe veren doktorlar bu mesleği yapmamalı bence
HavvaHalil95 Babybloom evet çok üzüldüm zaten 1 aydır kızım yoğun bakımda yeni almışım küvezden ne biliyim iyi doktor diye götürdük özel dedik ama üzüntüden başka birsey vermedi
Egemenin_Annesi HavvaHalil95 fena sacmalamis. Ac mi kalsin el kadar bebek. Sulu köfte yedireyim mi hocam diye sorsaydin 😒
HavvaHalil95 Egemenin_Annesi 😔 su da verme dedi ne yapacağımı şaşırdım acaba su versem susar diye bana mama verme dediler deli olur hasta olur falan filan
Adaduygu HavvaHalil95 bence cok yanlis doktorun dedigi sut gelmiyosa ne ile beslenecekmis bu cocuk bizimkide dogdjgundan beri mama iciyor sut yoksa yapacak bisey yok
HavvaHalil95 Adaduygu nasıl Peki sağlıklı. Mı kimisi çabuk hastalanır diyo keşke sütüm olsada vermesem ama yok
sherlock_mom HavvaHalil95 sütü olmayan insan napsın ya nasıl mama sağlıksız die binlerce bebek içiyo zaten bunu kimsede keyfinden vermez her anne emzirmek ister bence doktorunuzu değiştirin ben aksine mama vermediğim için çok pişmanım valla