Karannnn ben de 35 haftalık sezeryan doğum yaptım. Kızım 16 gün kuvezde kaldı, yani 16 gün hiç görmedik bile. Bu süreçte sadece sağım yapıp süt götürdüm. Günlük 2 3 saatte sağıyordum, gece alarm kurup kalkıyordum. Bebeğimi görmemiş olmama rağmen sağdıkça arttı. 16.gün her sağışımda 90 100 cc civarı çıkıyordu ki bebeğimi 50 cc ile besliyorlardı..16.gün çıkardık kızımı, ilk gün memeyi aldı ama çok zorla, sabaha kadar emzirmek için neler çektik, başka pozisyonlar denedik vs. Şu an 3 aylık, o günlerden eser yok, artık çenesi güçlendi. Zamanla çenesi güçlendikçe düzeliyor gerçekten. Bence etrafı hiç dinlemeden emzirme danışmanı ile görüşün, hiç bir türlü emmiyorsa da yapacak bişey yok bu şekilde verebildiğiniz kadar anne sütü verirsiniz