Papatyag gündüz uykuları çok önemli değil.siz gece uykusuna odaklanın.7 de yatırın her gün. Rutin uygulayın.uykuyu uyumadıkça,sermsemleşir ve hiç dalamaz uykuya.akşam 7 de uyuyana kdar bekleyin başında,ağlarsa pat pat yöntemiyle sakinleştirirsiniz.her gün 7 de bunu yaparsanız,2 3 güne alışır.ondan sora da gündüz uykularının saatlerini ortalama yapıp rutinlemeye başlarsınız.sizin bebeğiniz 3 uyku yapmalı gündüzler,3 veya 4 saatte bir uykusu gelir. Akşam 7 de yatarsa sabah 8 veya 9 gibi bi daha yatırın.öğlen 12 1 arası bi daha yatırın.akşam üstü 3 4 arası bi daha yatırın.ne kadar uyuduğunun önemi yok,yarım saat uyusa bile ona yeterli olur.çünkü alışmaya başladığında,süresi uzamaya başlıyor.mesela benim kızım da o aylarda 30 dak zor uyurdu,şimdi en az 1 saat uyuyor.gece uykusunu düzene sokunca,kalan döngü kendiliğinden gelişiyor.her gün akşam 19 sabah 7 de kalkar benim kızım. Tabi gece emmesi de oluyor elbet.