Merhaba güzel annişlerim size bir sorum var oğlum 13 aylık ve hala ek gıdayı tam olarak benimseyemedik iştahlı bi bebem yok şöyle ki sabah 7 uyanır 220 cc mama içer 1 2 saat sonra kahvaltı faslı artık canı ne kadar isterse o kadar yer. Daha sonra öğlen uykusuna geçer uyanınca ya yoğurt veririm yada atıştırmalık birşeyler yer akşam 5 gibi tekrar bi 220 cc mama içer sonra akşam yemegi yeriz sonrası 9 buçukta akşam uykusu ve birdaha mama sizce çok mu veriyorum mamayı bana kalırsa çok iştahsız bi bebeye göre az bile ama yardım istiyorum azaltmalı mıyım 🌻🥰💋