Hmma Bebegim ilk dogdugunda almistim. Hic memnun kalmadim. Çocuğun idrari beline cikti surekli. Cocuk hasta olacakti. Primaya gectim.
Ozbk Oglummmmb bende memnunum, zeytinyağlı olanı baby turco doğadan olanı kullanıyorum doğduğundan beri