Kızlar bebeğim 5 aylık anne sütü alıyor. Ek gıda yaklaştı. Ama benim kafam allak bullak. 3 gün kuralı ile başlanacak biliyorum. Ama ne kadar vermeliyim örneğin kabak haşlanıdım ezdim verdim ama ne kadar? İlk ay böyle tadım yaptıracağım. Bu ay boyubca sadece 1 öğün mü? Doktorum anlattı o kadar hızlı anlattı ki… oldu bittiye getirdi. Çok kastım kendimi. Sizler neler yaptınız?