Merhaba anneler, bebegim icin omo bebek kullanıyordum cok memnundum hafif kokusu ve temizliği icin ama fiyatlari biraz artti ve ağırlığı da çok az. ABC’yi Trendyolda gördüm fiyati uygun gibi geldi ama emin olamadim. Kullanan anneler tecrubeleriniz nelerdir☺️