ElaZeyAras Doktor ve hemşireler mamayı kesmemi söylediler ben hem meme hem mama veriyordum . Şimdi tek korkum mamayı kesersem sarılık artar diye . Uzamış sarilgiimizin değeri 6.8
Fadime1 ElaZeyAras benim oglum bi gun yattı hastanede oyuzden kuzum yarim saatte bir enzir acikmasini bekleme sarılığı daha cok artar banada mama vermeyin dediler ver onu vermeye devam ettim geçti cok şükür
Yenibirannecik ElaZeyAras ben sadece anne sutu veriyorum 22 günlüğüz doktor anne sutu sariligi var cok normal yavas yavas gecicek dedi dun gittigimde kan tahlili verdik aradi gayet normal herseyi dedi. Gittikce yükselir mi ki sarılık
tgba-22 ElaZeyAras bende de var 35 günlüğüz 7 -8 değeri hiç mama vermedim sütüm var siz neden mama veriyorsunuz
Okuroya Bizde de anne sütü sarılığı vardı sütüm olduğu halde hem süt hem mama veriyodum hatta 24 saat tedavi aldık değerimiz 19 olmuştu. 2/2.5 ay sürdü geçmesi sık sık emzirin saat tutmadan beklemeden
Papatyag Anne sütü sarılığı bizde de vardı. 5. Günü bir gece hastanede yattı kızım. 10 gün nerdeyse sadece mamayla besle dedi doktor iki üç kez emzirmiştim gerisi mama. İyileşti çok şükür.
Papatyag ElaZeyAras hayır hep sağdım ama, kesilmedi çok şükür. Sıfırdan emzirmeye çalıştık tabi biraz zor oldu ama başardık çok şükür. Uyku da yapıyor evet 🥺