e1if Birbebekkkbircicek kız dilini ısır normal tabi 3 ayına kadar sus ses estme maşallah nazar değmesin,
Annesivebebesi Birbebekkkbircicek Çok normal bizim de öyleydi 😄 Şimdi 4 aylık hala uykuyu sever ama o kadar değil tabi artık.Maşallah diyelim bence bu konuda çok dertli olanlar var ☺️☺️
Birbebekkkbircicek Annesivebebesi canım aralıksız uyur muydu gündüz resmen hıc uyanık olmadı ben de 2 aaatte bir aldım emzirdim ama yok uyanmıyor kıpırdanıyor uyuyor tekrar
Annesivebebesi Birbebekkkbircicek Aynen uyurdu o zamanlar bende hep soruyordum normal mi diye 😄 Rahatsa gazı yoksa karnı toksa zaten kesintisiz uyur.Bir de düşününce çok minikler dünyaya adapte olamıyorlar ki hemen o aylarda ☺️🥰 Yinede doktor kontrolünde sorun içiniz rahat etsin bence
Saziyersin Benimkide 2 aylik gündüz bir nevi uyuyir ama geceler resmen şarkıda ki gibi uykular haram oldu gençliğim talan oldu😃
karabiberimm Birbebekkkbircicek kız deli misin ne güzel kendi kendine nazar edeceksin benim ki 14 aylık haftada 20 saat uyumadı şimdiye kadar 😁😁😁