Yesimmmt Bayanlar 3 ay once sezeryan oldum doktorum dikişlerime herhangi bir krem vs vermedi iz kalırmı birşey sürmedim bende
uyus Yesimmmt iz tabiki kalıyor ..kirem veya başka birsey vermiyolar ..ben 27 aylık sezeryanlıyken duruyodu izler ..ikinci cocuguma sezeryan oldum ..
Sevvalakkah Yesimmmt Bende 2 ay önce oldum benim doktorum bana iz geçirici krem verdi faydasını görüyorum 🌸İsmide Controltubex
Ceydamy Yesimmmt contactubex jel verdi doktorum yeni sezaryen oldum ben de kullanıyorum iz kalmaması için .
Anneyimbennnnn23 Yesimmmt Bana bir krem söylemişti biraz pahalıydı ama aldım kullandım üç ay. Benimde estetik dikişti
Fadime1 Sevvalakkah aaaa benime üstü yapismali ama bana krem vermedi doktor hafif iz var bi alayım deneyim kremi
Sevvalakkah Yesimmmt Belki her yerde farklıdır ama ben aldığım 300 e yakın bir fiyatı vardı eczanede. Trendyoldan bakabilirsiniz