8 ay önce doğum yaptım ve doğumdan sonra tırnak batığı olmaya başladı ve o gün bugündür gecmedi enfeksiyon tuttu iltihap gelmeye başladı herşeyi denedim ama çaresini bulamadım dün doktra gittim ve bir hafta sonraya kadar antibiyotik içip tırnağı yarıdan alcam dediler her iki ayak parmaklarım yapanlar bilir almak caremidiir ameliyat etmem gerekirmi