Bende mühendinoğlunu takip ediyorum.önce önerdiği floradix i aldık denedik şurup olduğu için yarısını içebildi yarısını döktü bebeğim hep zor içiliyor açıkcası.yeni bestiron damla aldık ondan çok memnunum ağzına direk damlatabiliyorum o zaman içmek zorunda kalıyor içeriğide iyi.4 yaş üstü dediğine bakma bebeklerin çoğu kullanıyor sorarak aldım.tavsiyem damla alman