Anneler merhaba, kızım şuan 6 ay 25 günlük demir ilacını daha 1 kutu aldım. Doktorum mama alıyor gerek yok anne sütü alan bebeklerde demir eksikliği oluyor bu kutu bittikten sonra kullanma birdaha dedi. Yanlış anlaşılmasın doktorumun dediğini sorgulamıyorum sadece aynı durumla karşılaşan var mı merak ettim