MuBaBu15 Kizlar doğum yaptım ama sanki yapmamış gibiyim göbeğim oldu gibi kaldı sizde durumlar ne nasil eritmeye dusunuyorsunuz
Ebruaydemirvural1660 Kalmaz canım merak etme dört buçuk aylık kıızım var k56 ile hamile kaldım 83 kilo ile dogum yaptım şuan ise 64 kiloyum gidiyor kalmaz o göbek merak etme için rahat olsun bol bol emzir yürüyüş yap ve ekmeği hayatından çıkar 🥰😇😇