Begooo Sarem37 normaldir bizim de düştükten sonra kanamıştı baticonla biraz silin mikrop kapmasın eğer kanama devam ederse akıntı şeklinde doktora gidin
Ezo44 Sarem37 gazdan dolayı kendini sıkmıştır ondan olmuştur. Benim bebeğimde öyle olmuştu sonra bir sorun olmadı yinede siz takip edin devamlı oluyor mu diye
Emos3351 @Sarem37 benim bebeğimin 1 haftalıkken düştü sonrasında kanamalar oldu 1-2 damla falan en son bı kabuk oldu oda kalkınca geçti normal yani kanamasi 🌺