Edaay06 Merhaba kışlık aldınız mı ? Neler aldınız benim bebeğim 4 aylık olucak ne alıncak ne lazım olur bilmiyorum bir az fikir olsun yeni annelere 🥰
gocebebirbayan Edaay06 Allah bağışlasın 🙏🏻💕yaa bende alıcam daha alamadım. Maaş yatsın da onu bekliyorum 😃 ben mont almadım bebeğim 8 aylık olacak gelecek ay Allah nasip ederse inşallah 🙏🏻 kalın ceket aldım yünlü , bere aldım. Kışlık çorap ayakkabı aldım. Zaten bir hastaneye birde ekmek alıp çöp atmaya çıkacağız aşağıya. Kalın yünlü pijama filan alıcam yine. Bakalım bakim. Bende bekliim belki fikir alırım yazan arkadaşlarımızdan biraz da 😊
Helenikom Edaay06 hareketleneceği için uyku tulumu 1,5 tog alabilirsiniz eşofman alt-üst uzun kollular pamuklu , tulum, içine atlet, mont alabilirsiniz
Edaay06 gocebebirbayan bende astronot tulumlarına baktım sadece ne alınır bilmiyorum 😅 başka ne alınır eder bakacagım bakalım
gocebebirbayan Edaay06 astronot tulum çok kalın olmaz mı yani Kar yağıyorsa olmaz tabi 😊 ben çukurovadayım ılık buralar. Tabi dışarı da çıkıyorsanız gezmeye alışverişe alın derim astronot tulum ben çıkmıyorum eşim de olmayınca 🙃
Edaay06 gocebebirbayan İstanbulda yaşıyorum gezmeyi seviyoruz beğeniyorum da ailem ankarada gidip geliyoruz çok sık ☺️ Birde çok beğeniyorum onları kızıma da belki ondan almak istiyorum 😀