Mrl-ozsen Merhaba anneler :) Kullandığınız ve memnun kaldığınız marka var mı ayrıca kumaşı çıkarılıp makina da yıkanabiliyor mu?
Alparslaninannesii Mrl-ozsen kraft vista aldım çok memnunum iç pedleri çok güzel çok rahat henüz yıkamadım ama
Eymencvk Mrl-ozsen şuan joel kullanıyorım hiçbir sıkıntı yaşamadım su geçirmiyor cıkarıp yıkanılıyor bahara doğru kabin tipi baston alacağım bu kışı cıkartırım arabamızlae 😅
sincapinannesi Kraft vista aldım kabin sistem çift yönlü hafif kumaşına hiç bakmadım ama yıkanıyor mu diye memnunum