Gulcekusum benim de çok karışıyor açıkçası, 7-8arası kalkıyor emziriyorum. 10-11 gibi kahvaltı yapıyoruz. Uyuyor kalkınca çorba veya hangi yemek varsa onu veriyorum bir saat sonra meyve veriyorum. İkindiye doğru yerse yoğurt veriyorum. Akşama evde ne yemek varsa ondan veriyorum. Tabii eksiksiz silip süpürmüyor bu arada istediği her an emziriyorum. Birde geç yatarsa uyku düzeni maalesef çok düzensiz o zaman tekrar acıktığı için yatmadan aptamil devam sütü veriyorum 120cc kadar.