Hanımlar doktorlar her zaman kendiniz nasıl giyiniyorsanız bir kat fazla giydirin diyorlar.Çok boğmak istemiyoruz terletmek istemiyoruz ama üşüsün de istemiyoruz.Fakat terlemekten daha çok hasta oluyor bebişlerimiz. Ama İnan’ın bende çok kararsız kalıyorum giydirirken.Ama henüz sanırım hiç bir şehirde bebişlere kısa kollu giydirecek kadar hava iyi değil 😌