Blknss12 psikiyatriye gittik bu sorun için bize dediği “ o an onu yalnız bırakın telkin etmeyin muhattap olmayın” iki hafta önce gittik dediğini yaptık doktorun sonuç üç dk sonra yanımıza geliyor. “Siz varsınız, dikkat çekmek için yapıyor sakinleştirmek istediğinizde size kendini kanıtlamaya çalıştığı için devam ediyor ve bir türlü öfkesini bastıramıyor. Bende öyle yere atıldığında ödüm kopardı kafasını vurcak diye hiçbir çocuk canını bilerek yakmaz. Kafasını vurduğunda üstüne düştüğünü bildiğiniz için devam ediyor dedi. Kendini atınca odadan çıkıyoruz geri geliyor 👍🏼