Merhaba kızlar. Kızım 2 buçuk aylık. 10 gündür burnunda tıkanıklık var. Uyurken ve emerken çok zorlanıyor. Serum suyu sıkıyorum ama kısa süreliğine geçiriyor. 2 kere doktoruna götürdük. Serum suyu harici tedavi yok. Bu aylarda çok normal, endişe etmeyin dedi. Fakat kızımı nefes almakta zorlanırken görünce kötü oluyorum. Başına böyle bir durum gelen var mı? Nasıl ve ne zaman geçecek? Çocuk 10 gündür zorla nefes alıyor.