Merhaba oğlum 3 aylık en son geçen ay hastane de elimdeydi aşı defteri ama bulamıyorum hastane de unuttum gibi geliyor aradım yok dediler. Normalde bütün sonuç kağıtları tahlillerini bir yere koyarım ama nasıl oldu da bunu kaybettim anlamıyorum. Eğer bulamazsam ne yapabilirim tekrar verirler mi bilginiz var mı?