Merhaba hanımlar dün 4 ay aşımızı olduk gün içinde bir şeyi yoktu biraz ateşlenir gibi oldu calpol verdim keyfi va herşeyi iyiydi hala da öyle ama gece 37 olmuş ateşi Mersin de sıcak bir şehir şimdi ölçüyorum 36.7 36.3 arası gidip geliyor ama vücudu sıcak sırtı karnı başı özellikle bacakları daha soğuk o bölgelere göre yarında aylık kontrol var neden böyle oldu acabq 2 ay aşımızda hiç bir şey olmamıştı