3 gündür bebeğim emdigini çıkartıyor süt şeklinde geri dün Dr götürdüm normal dedi bugün aynı şekilde emdikten sonra çıkartıyor ve ishal olmuş sırtına kadar kakası çıkmış ne yapacam artık bilmiyorum Dr götürsem normal deyip gönderiyor yada bana ne yedin diyor gazlı bebeğim olduğu icin nadir şeyler yiyorum lütfen Birsy yazın napcam artık. 2 aylık bebeğim ne yesem isali geçer 3 4 gün öncede isaldi geçti şimdi tekrar başladı .