DeniZumra 1 aylık bebeğim sürekli ağlıyor. Bir tek ayakta gezerken duruyor. Uykumuz zar zor. Derdime çareee 🤯 Aynı durumu yaşayan annelerim siz neler yaptınız?
Ahlasbebekveannesi DeniZumra Malesefki ilk aylar çok normal annesi. İlk 3ay bebekler kendilerini anne karnında hissettikleri için sürekli sizi istiyorlar
nurdanekrbg DeniZumra benim bebeğim de öyleydi sürekli ağlama hali falan ağzını açıyordu sürekli doymuyormuş ek mamaya başladık şimdi iki aylık olucaz maşallah uykusuda düzene girdi ağlamıyor da
rua_da_senhora_das_verdades DeniZumra gazi da olabilir. Rezene kimyon karışık çay içebilirsiniz. Birde bal ile toz kimyon karıştırıp bir çay kaşığı yiyorum üzerine bol bol su içiyorum.
DeniZumra Benim Ki açlık değil derdi. bende doymuyor mu acaba diye sürekli emziriyorum. Kusuyor sonra zaten fazla geliyor süt ona onu anlıyorum. Gaz sıkıntısı mı var anlayamadım