eceunverkanra Merhaba canımız annelerimiz🌸💐 Hepimizin hayatında hiç unutamadığı hatta hep o anda kalmak istediği bazı anlar vardır. Ben de size aklınıza ilk gelen en mutlu olduğunuz an’ı sormak istedim. Biraz güzelliklere gidip tebessüm edelim😌
Pembepanterr eceunverkanra Ahhh 32 gün sonra bebeğimizin küvezden çıkıp eve geldiği gün nasıl mutlu olmuştum içime sığmıyordu bir gün öncesinde haber vermişlerdi sabah bebeğinizi alabilirsiniz diye bak yine gözlerim doldu 🥲
jap eceunverkanra doğumda kızımın yanıma geldiği ilk an. Temas ettikten sonra ameliyat bitene kadar şükretmiştim
eceunverkanra Pembepanterr Ahh❤️ Allah bir daha asla ayırmasın sizi inşallah🌸 Birlikte musmutlu, sağlıklı bir ömür diliyorum💐
Ebrar444 Pembepanterr bunu bende yaşadım 17 gün kaldı hatırladıkça hala ağlarım şuan bile ağlıyorum Allah kimseye yaşatmasın..
AybarsKaan Pembepanterr benmde en mutlu olduğum an o andı 48 gün sonunda bebeğimizi görmeye gidecektik okadar heyecanlıydım ki acaba görebilecekmiyiz korona vs göremiyorduk bi aradılar bebeğinizi taburcu edecez eve gidene kadar titremiştim mutluluktan 🥲🥲
ikiprens_annesiii Pembepanterr ahh 89 gün bekledigim o günler geldi aklıma. Tekrar yaşadım o ano ve evet sanırım en çok o zaman dünyam guzellesmisti. Birdaha yaşarmasın Rabbim bize de bekleyen beklemiş annelerime de
eceunverkanra Mom0911 Ben de hamile olduğumu öğrendiğimdeki mutluluğumu daha önce yasamamisimdir cunku asla beklemiyorduk bize sizin tup bebeksiz bebeginiz olmaz demislerdi ve kendimi buna o kadar inandirmistim ki.. Bugunu bizlere gosteren Allah’a bin sukur🙏🏻🤲🏻 saglikla buyusun insallah🌸
Ayshenur jap Ayynen ben de öyle. Haala şükrediyorum elhamdülillah, şükürler olsun bize veren Rabbime 🤲🏻🥰🥰
Laden eceunverkanra kızımı kucağıma aldığım ilk an, en mutluğu olduğum an fakat kalbindeki deliğin kapandığını öğrendiğim gün yaşadığım mutluluğu tarif edemem. Eve mutluluktan ağlayarak gitmiştim🥰
eceunverkanra Laden Çok şükür🙏🏻 Allah bir daha yaşatmasın, mutluluğunuz daim olsun, birlikte musmutlu, saglikli omrunuz olsun insallah🥰💐
OncedenGurme eceunverkanra karar veremedim 🥲 bebeğimin doğduğu an, hamile olduğumu öğrendiğimiz an, düğün günüm, üniversite mezuniyet günüm, çocukluğum… Hepsinde biraz biraz kalmak, soluklanmak isterdim
LaraLiyamom OncedenGurme Beğeni fazlalığını düşünürsek anne olduğumuz anların dışında da mutlu olduğumuz bir çok an var ama dile getiremiyoruz sanırım😊
pilavustutavuk Saat başı kalkan oğlumun 5 saat kesintisiz uyuduğu an cok mutlu kalkmıştım sabaha. İlk ve sondu 😄
eceunverkanra pilavustutavuk Yaaaa🥰 Harika❤️ Biz de gorebilecek miyiz bakalim o gunleri😬 kac aylikti?
Vivalaarya pilavustutavuk 🤣🤣 ay benim kızım geçenlerde 6 saat uyudu ha uyandı ha uyanacak diye ben uyuyamadım 🤣
Balkizlarim eceunverkanra azizemin , hafsamin senamin doğduğu an veee azizemin ayakta durduğu ilk an 🤲🍓🙈
Gulsurmeli eceunverkanra Şey dermişim Alya’nın uykuya daldığı an ahagkljh😂 Şaka bir yana benim doğumum biraz sıkıntılı oldu sağlıkla doğduğu gün en mutlu olduğum gündü. 😇
Beyziikoo eceunverkanra Eşimle nişanımızı yaparken salona İlk çıkışımız aslında heyecandı o ya 😂😂 Titremiştim arkasına saklanmıştım videoyu izledikçe gülüyoruz 😂 Ama en büyük mutluluk sanırım kızımın ilk ağlamasını duymaktı yaa 😍😍😍
eceunverkanra Beyziikoo Ya ne tatli bi sey yasamissiniz ben boyle minik ufak anlar gelince aklima gercekten tebessum edip mutlu oluyorum🙈
Vivalaarya eceunverkanra Doğduktan 2 gün sonra bebeğim yoğun bakıma alındı. Corona önlemleri nedeniyle cam arkasından bile günlerce görememiştim işte o yoğun bakımdan çıktığı an. Doğurduğumdan çok o zaman hissettim anneliğini.
eceunverkanra Vivalaarya Allahım sizi bir daha hiç ayrı koymasın inşallah hep o mutlu olduğunuz anda kalmayı nasip etsin💐🌸
sedefgorgun Vivalaarya ayni seyleri bende yasadim dogumdan 2 gun sonra yoğun bakıma alındı 16 gün ordaydı çıkıp kuacigima aldığım gün en en en mutlu olduğum anı yaşadım Allah kimseye yasatmasin 🙏