kubraanne ilk dozdan itibaren 4 gün boyunca her iki bacağım kopacak gibi ağrıdı. Belimden aşağısı komple yani. Öyle bir ağrı ki anneme dedim ben yatayım sen otur bacaklarıma anca öyle hafifledi çok garip bi ağrı. 4. Gün o geçti kalbim başladı ağrımaya böyle sol omzumla birlikte göğsümü sıkıştıran bir ağrı. Şimdi 2. Doz çok korkutuyor beni 🙄