Noname21 Kahvegerek kasımda 2 yaşına girecek bende alacağım gerci konuşuyor ama güzel olur oyalanir belki
Kahvegerek Zeynepazram ben sayfanın attıklarından ziyade paylaşım yorumlarına bakarak aldım. Biraz abartı geldi 18 aylık ama ne diyim olabilir diyelim 🤔😅