Embish canım benimde ilk 4 günüm öyleydi. Bebegim 5 dk emip sonra bırakıp ağlamaya başlıyordu. Bizde doktora gittik. Doktor sütün var ama bebek yeni doğduğu icin cekemiyor dedi. İlk önce göğsünde biriken sütü emiyor dedi. Yani süt ilk başta cok geliyor sonra az az geliyor. Az gelince ağlar bebek demişti doktor. Agladiğı zaman diğer göğsünü ver demişti. Bende 10 dk sag gögüs, 10 dk sol veriyordum. Böyle böyle düzeldik cok şükür