Oldu olalı böyle bi gün yer 3 gün yemez sağlık problemi yok testleri yapıldı sıkıntı çıkmadı sevdiği şeyleri yapıyorum farklı şeyler yapıyorum yemiyo 1 yaşında 8.5 kilo çok hafif geliyo kucakladığımdada üzülüyorum yemwklerini zorla yedirmedim hiç ama bugün sabagtan beri lokma yemedi saat 4 oldu yer dedim yemedi en son şarteller attı bağırdım zorla bikaç kaşık yedirdim yine yemedi ağladım üzüntüden napıcam bi akıl verin böyle durumlarda kızıma nasıl davranmam gerekiyo en doğrusu hangisi çocuk gelişimiyle alakalı kitaplarda okumak istiyorum bu arada bi öneride bulunurmusunuz bana şimdiden çok teşekkür ediyorum yoğunluktan dolayıda yazdığınız şeylere cewap veremezsen lütfen yanlış anlayıp alınmayın okuycam hepsini ❣❣