Bebeğime uyku eğitimi vermek istiyorum. Acaba yardımcı olabilecek, tavsiye verebilecekler paylaşabilir mi? Bir türlü cesaret edip başlayamadım çünkü rutin nasıl oluşturmalıyım nasıl bir uyku planı takip etmeliyim bilmiyorum. Uyku rutini olarak neler yapıyorsunuz? Her gün banyo yaptırıyor musunuz mesela? Kaçta yatırıyorsunuz bebeğinizi? Gündüz kaçta kalkıyor? Gündüz uykuları kaç tane ve nasıl uyutuyorsunuz?
Emziren bir anneyim, geceleri bazen 15 dakikada bir bazen de şanslıysam saat başı kalkıp emmek istiyor veya benim yardımımla bi şekilde uykuya devam etmek istiyor. Çokça halsizim uykusuzluktan şikayet etmiyorum o benim her şeyim, bu da geçecek elbette ama gün boyu huzursuz oluyor böyle uyuyamadığında. Bir de dişler cabası😓 var mı deneyimini paylaşabilecek anneler 💕
şimdiden çok teşekkür ediyorum