Arkadaşlar tavsiye edebileceğiniz biri var mı? Huzursuz bağırsak sendromu diye bi rahatsızlığa yakalandım. Normal hastanelerde tüm testlerim yapıldı fakat bi problemim yok en son bu söylenildi. Hayatım üç aydır mahvoldu..
Tavsiye doktor önerisi olan var mı..