Bebeğim 16 günlük. 2 gündür sürekli emmek istiyor memede uyuyakalsa dahi uyanıp tekrar istiyor tüm günüm bu şekilde geçti iki gündür. Ondan önce düzenli bir şekilde emzirmeye çalıştım kendisi de doyunca memeden ayrıldı. Bu bir sorun mudur geçici bir durum mudur?