Yamannn Merhaba kızlarr 😘 3 yaşında bi oğlumuz ver ve ay sonunda kapadokyaya gitmeyi planlıyoruz. Daha önce çocuklar birlikte kapadokyaya gidip gezen varsa biraz bilgi verebilir mi.
Sevimliannee Yamannn 18 aylıktı oglum gittiğimizde. Biraz zorlandık esim hep kucagında tasıdı, hep magara tırmanma vs olunca. Ama genel anlamda güzeldi. Bide balona binememiştik yanlıs hatırlamıyosam 5 yas altı almıyolardı
GoGirl Yamannn biz de cok gttik cocukla yurume kismi evet cocukla zor ya bebek arabasina binicek ya da kucakta cok gider
GoGirl Yamannn kelebek cave cappadocia cave bi nişana gidip argosta kalmistik orasi guzel ama fiyati yuksek baya.bi iki daha vardi ama isimleri gelmedi simdi aklima genel olarak cocuga dikkat etmek gerekiyor merdivenlere..alcak duvarlar yuksek düşme yerleri olabiliyor düz ayak degil