Kızlar şu idrar yolu enfeksiyonu dan kurtulamadık bı turlu gercekten ne yapacağımızı şaşırdık artık antibiyotik iğne kullandık bugün bitti normalde yarın tahlil olacaktı kızım ama bugün yine ateşi var sanırım geçmemiş ne yapabilirim bu konuda bana bı akıl verinnlutfen altında kirli bezini uzun süre bekletmiyorum ıslak mendil kullanmayı bıraktım hem beş degistirmeden elimi güzelce yıkarım hem sonrası ama bu kadar dikkat etmeme rağmen hala devam ediyor yavrumun hiç keyfi yok 😭 ☹️