Zalimsin Mom7262 benim eşim de kendine almıştı suriyeden note 9 900 tlye sadece :D çok iyi bence garantiliden farkı yok hiç
balyanakannesi2 Mom8763 Aynı hatayı yaptım yapmayın bence. Ya tekrar ıphone alın ya da bozksa tamir ettirin. 6s i satıp Samsung a50 aldım. Ama 2. Günü köpek gibi pişman oldum çünkü hiç biri ıphonun yerini tutmuyor
MS-01 Mom8763 ben evshoptan almıştım redmi not 10 sanırım yeni aldi daha eşim oğlum telefonumu kırınca
MS-01 Mom8763 iyi oluyor aslında ben sinirlenip atmıştım sonra eşime oğlum kırdı dedim icinede su döktü biran önce değiştir telefonu yoksa çöpe gidecek dedim hemen gitti aldı mecbur elinde kalmasın diye 😂
peri_lendinn Mom8763 nasil yok canım daha geçen gün gorumcem almış redmi 10 . 8 i kalmamış ama efkârda diyorum
sarilokumumm Mom8763 eşim oppo a72 aldı şarjı 3 gün gidiyor kamerası gayet memnundu tatilde denize girene kadar telefonla bakalım yapılır belki umutsuz vaka
minnosvetontis Mom8763 Yani 64 gb yetiyor yani bana kamerasi vs vs ozelligi inan hic bilmiyorum ama cekmesi falan iyi. Donmasi kasmasi yok. Gerci alali bir sene yeni olacak 😅