Mom8763 Ben iphone’dan şaşmayanım. Diğer bütün telefonlar bir süre sonra kasma ve ram düşüklüğü yaşıyor. Samsung note 8 kullandım 2 senedir evde yatıyor ara ara şarja takıyorum başlarda şahane olan telefon şuan açılması bile 5 dk sürüyor. Samsung olmayın da ne alırsanız alın.