Merhaba öncelikle kaybınız için çok üzüldüm başınız sağolsun.. miyomlar konusunda pek bir bilgim yok açıkçası. Fakat ben de düşük yaptım o yüzden az buçuk sizi anlayabiliyorum. Bence adetinizi beklemelisiniz, rahminizin toparlanması için ona süre tanımanız çok iyi olur. Bu arada benim de düşüğümden sonra kist oluştu onun için 1 ay doğum kontrol hapı kullandım, o bitince de miyom oluşmuş bir tane, onun için de 1 ay doğum kontrol hapı kullandım