geceuyumayanne1 Nehirikra38 Benim bebeğim de 2 aylık 6 kilo sadece anne sütü alıyor doktor bişey demedi
Tatlim Nehirikra38 bebegim 7.5 kg civariydi ama anne sütü alıyordu . Doktorumuz normal buluyordu. Hiç obez olur falan da demedi. Şu an 16 aylık 17.5 kg hala normal buluyor. Belki sizinki mama dolayısıyla o yorumu yapmıştır ama bunun kararını doktor verse daha yerinde olur.
Findikfistik Nehirikra38 Benim oğlum da 2 aylıkken 6,700 gramdı. Sadece anne sütü aldığından dolayı doktor sorun yok demişti. Sonra çok azaldı kilo alımı. 4. Ayda mesela 200 gram almıştı. Şimdi 7,5 aylık ve o ilk aylar aldığı kiloların çeyreğini almıyor 😃
Aysedemirrrrr Nehirikra38 benim oğlum 2 aylık 6600 kilo doğum kilosuna bağlı obezite olup olmaması ki zaten bunu anlamak için çok erken
Vivalaarya Nehirikra38 Benim bebeğim de iri bir bebek. Doktorumun söylediğini aktarıyorum yanlış anlamayın… Anne sütüyle beslendiği için sıkıntı değil ama mama olsaydı azaltırdım demişti.