Merhabalar bebeğimin kafasinda şekil bozukluğu var yatış pozisyonundan dolayi. Şu an 6 aylik. Kask tedavisi önerdiler. İçinizde yaptiran var mi acaba biraz bilgi verebilir misiniz çok zor oluyor mu ? Ya da kasksiz düzelen var mi sonradan yatisini kontrol ederek fln ?